Wednesday, November 19, 2008

asa may mas ayus sakyan?

Nahimoot gayud ko pag-ayo sa dihang nag huna-huna ko og unsay maayong himoon nga serbis. Gusto nako nga maka tipid sa pamaliton og tood taas na ang presyo sa mga pamaliton labi na ang lana o gasolina nga maoy premira nga kinahanglan aron moandar ang atong mga sakyanan. Og sa dihang ako nag lantaw-lantaw sa palibot naka kita ko og duha ka klase nga serbis og ako silang giapil sa listahan sa akong sakyan puhon. tabangi ko ninyo og desisyon kung unsay mas maayo nga akong pilion. ahahaha


Habal-habal - natingala gayud ko nganong ang mao kini ang iyang nahimong pangalan. tungod ba kini kay ang mga manakay niini mura pod og naghabal. ahaha makalingaw sab ang ingun ani nga klase nga sakyanan. kaaligri! gusto ko ani. :P




Skylab - dili ni sakyanan padulong sa outerspace nga atong ginahuna-huna apan mao kini ang mas kuyaw nga pamaagi aron maka abot ka sa sook sa bukid. Nga bisan batsi og lapok maka duwal. murag pod ni siya og tinood nga "skylab" kay naa man goy pako pero dri mo patong ang mga pasehero og manakay. oruy kung maapiki og obertik unya mabilin sila no? ahaha kalami na lng musakay. gusto ko ani. :P


unya sa inyong tan-aw asa man ang ayus sakyan og mao nay akong paliton puhon aron himoon nakong serbis. ahaha :P ayus!

nang hinaot ko nga matabangan ko ninyo.

13 comments:

jacob said...

akong ma suggest sa imo jigs katong ginayamar nimo nga "SKYLAB" kuyaw kau murag exciting jud xa sakyan..puhon kung mka palit ka pasakya baya ko ha..sa left side ko huh..hihihi

cguro kung sa highway na matingala nlng ka nawala rag pinakalit imong angkas...haha ka ngilngig..ayus pud!

SKYLAB JIGS!

RoNald said...

kung ako imong papilion didto ko sa habal2x. mas ok ang habal2x samot na ikaw ra isa lalaki pasahero human imong mga kauban katong imong gipanglili sa tagged jigs na ayos kaayo.hehe. humot kau imong palibot ana. Feel kau nimu ang nature walay pollution. pero suggest lang pud naku na ayaw kau pahalata na giganahan ka ug sakay2x kauban tong mga "meet me" nimu sa tagged. kay basin mamatikdan nila ug maparehas ka atong giforward nimu na "pantasya" site. ahaha. di ka kakaya ana kay ang sulod sa isa ka habal2x naay lima walay labot imu kaugalingon. ug unya wala mi sa imong tungod so buot basabot ikaw ra isa muangkon sa ila tanan ug kulang ang enerhiya sa imu lawas para niaana. maayo na lang kung sige ka push up kada-adlaw. hehe. sige mao ra to habal2x ako pilion kay safe na garantisado pang maayo imu paminaw. ;))

Unknown said...

sa mga wala pa kasakay ug eroplano,
this is a perfect ride!

""rarejonRez"" said...

hahaha! interesting!

kanang sylab, lingaw kaayo mi kakita ana sa agusan sur ba, grabe lagi! LOL primiro jud to namo kita sa akong bana pag-adto namo sa trento adtong july. pastilan, kurat kaayo mi unya kulba pud oi, bisan wa mi nanakay! LOL

kung ako papilion, mag-mantenir ko ug sikad-sikad kay wala gasto sa gasolina. ingon na baya ka nga mahal kaayo ang gas unya diha sa ato kay wala juy pag roll back! LOL

regards! taga-asa man ka part? mindanao? taga CDO kow! ganahan ko sa imong blog, makalingaw. makes me speak my own dialect a lot!

Chai said...

bilib gyud ko aning imong mga amigo mo comment da. kuyaw kaayo og explenasyon. ayaw nalang cguro palit jigs. kalimti nalang na imong pangandoy. ako ray nahadlok para nimo. makalilisang!!

-mOlit- said...

weeeh... mas better ang "SKYLAB" guro jigs.. maski wako kasakay pa.. murag adventure kaayo ang feeling...feeling high!.. weeeh.. kalabad oi... kung gusto kag safe jigs pag baktas nlang.. payong kaibagan lang..hehe... mas nindot mag sakay sa sanilas...waaahhh...:p

jigs said...

@jacob - murag ayus bitaw ang skylab cob. murag makalukso jud ka sa kalipay.cge pasakyon tika. ahahaha

@RoNald - oi kuyaw pod na nald! maka inganyo pod nang imong gisulti. ehhehe. pero murag delikado kung mao na akong pasakyon basin mabuklan ko. dili baya gyud na tinood.

@morbid - mao bitaw bai murag erplayn jud.

@""rare*jonRez"" oi salamat sa pagduaw dri sa akong payag! taga davao diay ko. :P salamat kay giganahan ka.

@Chai - ay laina pod ana chai oi. ganahan baya ko magsakay

@-mOlit- - oi murag mas lami jud cguro ang skylab kay daghan man ang niuyon. pero kung senilas molit maka kubal na. :D

ka bute said...

mahal siguro pamasahe. hehehe. nadaang lang ;)

fetus said...

maayong adlaw higala. mangamuyo unta ko nga tugtan ko nimo pag huwam aning mga hulagway sa habal-habal. maghimo ko'g article mahitungod sa habal-habal og nagpasalamat ako'g dako nga aduna ka ni-ining mga litratoha. Naglisod ko'g pangita aning naay extension sa kilid. Hehehe

jigs said...

@fetus sige basta sa kaayohan lang sa tanan higala. mas maayo unta og butangan nimo og link para dire sa akong payag.salamat kaayo.

fetus said...

o, ang picture i link ko sa imong blog. :) salamat!

fetus said...

maayong adlaw, ako nang nagamit ang imong pic... kung i click sa viewer ang picture kay ma ari sa imong post. ok ra ba?

here's the link: http://lakbaydiva.com/byahe/philippines-habal-habal-2/

jigs said...

hehehe salamat kaayo sa courtesy call fetus! padayon sa pag-uswag.

Unsay Oras?

BALIK SA BALAY