Tuesday, February 3, 2009

Pangandoy nga Kotson

Niadtong bata pa ko nagdako ko nga gahigda og nagatulog sa usa ka katre nga hinapinan og banig. Aduna po'y mga higayon nga sa poldingbed ko nag higda og hangtod nga kini naguba og nagusbat na lng. Ako gihapon ning giisip nga usa ka lami nga tulganan kay sa matag kagabhion og sa panahon nga gusto ko mo pahulay og mohigda maka ingun man ko nga akoa man ang maong tulganan og kini makapabati kanako nga ako swerte kay adunay masilongan sa bugnaw nga kagabhion. apan aduna gihapo'y mga sitwasyon nga nag handom og nangandoy ko og kotson. kay lami lagi ni higdaan og humok sa likod. inig mata wala kay mabatian nga pamaol og mga sakit2 sa kalawasan. lami guyud kung humok og maanidot ang atong higdaanan.

Apan sa akong paglatagaw aduna koy nakit-an nga bata nga gahigda sa humok nga kutson pero ako gibati og kabugnaw sa dihang akong gihinuktukan kung unsa kaha iyang dyutayng pangandoy. naghandom pa ba kaha ni siya og usa ka kutson? o dili ba kaha usa ka lami nga pamahaw gikan sa pagtapik sa usa ka kauban sa panimalay nga maoy nag amuma og mopukaw aron mokaon na siya sa lamisa og mamamahaw na.

4 comments:

jacob said...

oi ayahaya bang bat-ana na :D

relax rman kau..mau pa xa dako kau

iyang kutson...

xa na kha ang pina ka dato sa mga

batang layas?

RoNald said...

ako pud!

bitaw atong bata pa pud ko wala man mi kutson. may na lang karon kay wala gihapon.hehe.

sa banig ra man pud ko gahigda bai. may man ning banig kay dili igang. kung maihian dali ra man mauga pero dili ko palaihi may na lang pud para dili dali magisi ang banig. ang problema lang aning banig kay makapaslot sa tuhod. hahaha. hait man gud. pero wala pa jug ko napaslutan sa banig.ikaw jigs napaslutan na ka sa banig noh? ayaw lagi kumpyansa, bawal ang banig,plywood,poldingbed ug ubang pang makapaslot sa panahon nga ikaw tugnawon. hehe.ayos ang kotson ang problema lang pud sa kotson sabaan kau pag luag na gamay ang bolt sa tiil. hinaya lang pud pagdala.luhagan ra pud kau ka matulog. sige kay hapit na tingpaniudto didto ta ninyo maniudto sa kilid sa JS kay daghan lami na sud-an didto.

RoNald said...

I checked my trap and found that I had caught a mouse! I caught a 5 oz. Archer mouse from the Dojo worth 4,496 points and 755 gold.

The mouse also dropped the following loot:
Satchel of Gold worth 250 gold.

My weapon was very effective against this mouse.
2:02am tomorrow
I checked my trap and found that I had caught a mouse! I caught a 5 oz. Samurai mouse from the Dojo worth 4,996 points and 855 gold.

My weapon was very effective against this mouse.
12:39am tomorrow
I checked my trap and found that I had caught a mouse! I caught a 5 oz. Black Widow mouse from the Dojo worth 476 points and 14 gold.

The mouse also dropped the following loot:
20 pieces of super brie cheese.

jigs nakadakop na ko ug black widow.hahahaha

pinoytravelpod said...

Wahahahahhaaa...!

Kaayahay sa bata uie..

May pa xa baga kaau ug kotsun..tsk..tsk..

Pwede maibog..? :-D

Unsay Oras?

BALIK SA BALAY