Tuesday, April 21, 2009

Gigamit Akong Kutsara


Sayo sa buntag sa akong pag pangape natingala ko kay wala ang akong kutsara sa akong mug. Akong gipangita, "basin naay nigamit" ana ko. Apan sa akong pagka kita sa akong kutsara murag gikumot akong kasin-kasing og nisugat akong kilay. Gigamit tood! ok ra unta PERO wala hugasi! atay. Ngano ana man? bisan siguro unsa nato ka bc kung mang gamit ta sa kutsara sa uban palihog hugasi lng. Ni-uga na gud ang cheese wiz nga ni dikit sa kutsara abi gani nako og peanut butter kay brown na ang kulay. haskang paeta. bantay ra na sila. pero ge lng ana man gyud nang bida pakulata sa.

To whom it may concern: hugasi lang sa sunod please. Ana na lng siguro. tsk, Ambot lng.




kalooy sa choi.

16 comments:

RoNald said...

ako rai maawa. si angkol naglagot na. =))

Website Designer said...

hahaha AYAY ka!!!

TSK TSK!!

dapat dili tularan ang mga in-aning pamatasan!!!

cge lng jigs sa sunod..dili na cheesewiz aqng gamiton nga palaman :P

mygen said...

nganong nakabalo man ka na chizwiz? imong gitilawan? ato ng ipadala sa korte... para ma sakpan kung kinsay higayud ana, pwede ko mu witness... nganong imo na mang gihugasan? kabalo baka na makasuhan ka anag obstruction of justice kay imong gihugasan!

hahaha

iosy said...

jigo! nagpalit nalang unta ka ug pan sayang ang palaman.... Kaila gud ko kinsa tag-iya sa cheesewiz.
hint: amigo sa imong amigo...

Kenn said...

ok lang na jigs..sa sunod panghatag na lang og kutsara.. kanang plastik nga kutsara kay ka-barato lang

-mOlit- said...

hala ka.. nasuko si angkol jigs.. =))

kinsa kahay salarin ani..hmmm?...

kita kits nalang sa korte..haha..mo suport ko..waaahhh

Princess Cinderella said...

hahaha..kinsa kaya tung salarin...
dapat jigs wala nimu gihugasan kay tung cheeswiz naka pilit didto kay ipa dna natu tu, kung kinsang laway naa didto tanan agents sa aov e under sa investigation..hahaha..tsk..tsk..gi wala nimu ang nag iisang ebidensya!haha...:))

jigs said...

@RoNald wahahha wala ko nag lagot oi. nakuyawan lng.

@jacob peanut butter lang cob. maayo gani abtik ka mo shot.

@mygen chizwiz jud to kay naa may garapon sa lamesa. mao lagi nanundog man gud ko kang Ted

@iosy lagi pero ni uga na ang palaman d na to mo pilit sa pan. ehehe mao ba. maayo gani kay ingun ana. exempted.

@Kenneth Louie C. Palabrica maayo na nga sugyot. ana na lng cguro akong himoon sunod.

@Princess Cinderella ayaw kabalaka kay nag padala na ko og sampol sa pedea. ahaha



wala man ko nasuko. murag na surprise lang ko nga ingun adto ang nahitabo. tsk. wala ko nag dahum. ehehe ok ra oi. basta sunod limpyohi lang. maayo gani absent and kapitan gahapon wala ka padala og summon.

Jean said...

hala uie... si jigs nagsampok ang kilay.. wahhehe next time gani itago nlng ug ayo imo kutsara./

ako rai maawa.. :D

Romina said...

Jigs, gusto ka iapil nato na sa GA unya? :-)

jigs said...

@ M'Romina ok lng oi. nangayo naman og pasaylo ang mga supetsado ma'am. eheheeh. wala mn pod to tingali nila gituyo nga ingun adto.

yojelle said...

aw, maau jigz k nkapasaylo nka sa salarin... lisod ra ba ng naay kaligotgot... heheheh...

God bless nlng sa nghilabot sa imong kutsara unta dli na nya usbon... weheheh...

Mae said...

tsk2.. naulahi ko gamay sa balita da, nagsubo naman diay ni akong migo...

pero maau nakapasaylo naka...

mao nay nagpamatuod na maayong tao jud ka.

pero ang pangutana: tinud-anay jud kaha nang pasaylo nimo?

bwahahahahahahahah

Ernest Brian said...

wla mn ka niingon sko kol na naa di nigamit sa imong kutsara naulahi noon ko sa balita ahahahhaa.. pero ok ra sa sunod kol kadinahi lagi na imong kutsra para d magamit sa uban ahahhahaha...

jigs said...

@ Jean ehehe nagsampok jud?

@ Belle lagi pasayloon man jud tanan nga makasala.

@ Mae tinod-anay oi. langan

@ Ernest Brian oi kol naa diay ka. lagi kadenahan na nako ni.

pinoytravelpod said...

Jigs, late ko da hahahha, sa kabusy..

Gitanaw unta nimu kung nggahi na ba ang cheeze sa kutsara, pasabut na dugay na tu nagamit..Manghilabut unta me atung cheeze whiz ba, lami kaayu ipalaman sa pan hahahahhaa

Unsay Oras?

BALIK SA BALAY