Tuesday, September 23, 2008

Otso, Ocho, Walo, Eight og 8

Oi murag intersado ko ani nga tag da. Kay tood karon pa ko mag sulat ug bahin sa akoa diri sa pagtuki og ngangayo kog pasensya sa akong ubang higala nga nag “tag” sa akoa sa una nga wala ko ni sulat.
Unta nakasabot mo sa sitwasyon nga dili tanan nga gusto nato sa kinabuhi matuman. Ehehe mao ba. :D


Balik kita sa gitawag nato nga 8 o otso, usa ba kini ka swerte o gitawag natog “lucky number sa fung soy” (murag mali to akong spelling da) feng shui man jud daw sige lng gud. O usa kini nga numero nga naghilambigit og malas og dakong katalagman. Ayay ka. Murag lahi na jud ni. Pero ok ra kay mag sulat lng man ko og walo ka kamatooran bahin sa tag iya sa pag tuki nga tagoon na lng nato sa pangalan nga
Jigs “ang batang bronse”. Ahaha pwede na kaha? Busa sugdan ta ... oi usa ko mag sugod salamat diay kay Ronald og kay Mich nga nag tag sa akoa. Unta kamo lamdagan og kanunay giyahan sa labaw nga Makagagahum og unta kamo mag pabilin nga maayo og limpyo ang kasing-kasing. Og sa tanan kaninyo mga igsoon nga maka basa ning yugto sa akong kinabuhi nga unta kita tanan mag pabilin nga magminahalay og magtimbaya sa kalipay og mag dayid sa Ginoo.
Murag taas na jud to da, so ania na. Larga!


1.Sa una bata pa ko nag buhi mi og baboy, unya naguyod ko sa sagbot kay nang-gunit man kog maayo sa pisi sa pagdagan niya mao nang nabitay ko hangtod na guyod padulong sa layo. Ayaw kabalaka kay wala jud nako nabuhian ang baboy og wala pod nawala.

2.Gihuman nako ang akong Koleheyo sa sulod sa 7 ka Tuig. Ahaha! salamat wala niabot og walo. Atay ra. :P pero nag sulod kog daghan nga fast food chains para maka kwarta gamay

3.Sa first nako nga pagkahubog naka suka ko sa payag sa among silingan salamat kay gitimplahan ko nilag “coffee mate” (walay sagol kape og asukar) mao nang nahuwasan ko og dili na jud ko muinom og emperador basta isa ra ka shot hantod karon bahala na.

4. Dili ko kabalo mo dula og Basketbol kay wala may muuban sa akoa sa una para mo dula. Mao nang lampayatot ko. Ahaha murag dili man jud kusgan man pod ko gamay.

5.Hilig ko mo suroy sa mga kan-anan sa Davao bahalag mahal basta maka kaon ra. Kanunay nako kauban ang akong palalab inig mang gawas mi. Wahaha.

6.Ganahan kog mga pets nga iro mao nang ganahan pod sila nako. Pero naka kaon na pod kog kalderetang dog pero dili nako muusab kay walay lami looy pod. Ehehee

7.Sa high school pako ni dagan ko og School president kalooy sa Ginoo wala jud ko kadaog kay kalaban nako ang among maestra nga nagunit sa student council mao nang pildi ko bisan daghan og Boto.

8.Nanganondoy ko nga mahimong Bokalista sa banda apan wala ko naka dayon kay pangit kog tingug og gamay ray nadato nga bocalista nga taga dabaw tungod sa pirated DVD.

Busa kamo nasad. 
Kung naa moy higayon kamo na pod! Ahaha hawda ha?

Eric
Jacob
Darlyn
Mae
Val
Borgee
Clarence
Kurt


dili na lng nako binisay-on kay daghan nga mga higala nako nga english ilang version.

And the RULES are:
1. Each player starts with eight random facts/habits about themselves.
2. People who are tagged need to write their own blog about their eight things and post these rules.
3. At the end of your blog, you need to choose eight people to get tagged and list their names.
4. Don’t forget to leave them a comment telling them they’re tagged, and to read your blog.

19 comments:

Jobs Curator said...

haha allergy diay ka emperador jigs? kng ako papilion mas ok pa na kysa tanduay. pirting guyoda jud diay nimo sa inyong baboy sa una haha, pangos2x diay ka ato kng mao na haha, nalingaw ko sa imong ocho2x jigs. magpost pod ko about ani kng medyo dli nko busy. \m/

RoNald said...

Ayusa jud ni si jigs oi. Kahilakon ko sa imong hadumanan sa usa ka awit jigs. Asa nang baboy karon kay ihawon ta to?hehe...Ug mao diay hawd kau ka magkanta2x diri jigs pangandoy man diay nimu ma bokales.Apil ug PDA jigs basin diay kaluy-an murag si bugoy.hehe.o_O

ice9web said...

graveh naka tawa man pud ko ani post oi (^_^)

-mOlit- said...

halu jigs.. touching kayo imong gaagi.. pugnge ko jigs... nkahilag nasad kung popcorn!.. hehee... idol zud taka gigs.. dili naka mo shot ug emperadoe diay? mo tungab nlang?...hahah... mag songer diay ka jigs basin golden diay na imo voice...sayang pud may nlang extra income.. ahaha.. ayo2x sa pag lambo...

thanks for making us smile.. char english na hah.. sunggo!...hahah

Darlyn said...

oki ni nga post ah..kataw anan man diay ning 8 na topic no? at least ginawa mong lovely ang boring na 8. hahay.

"The way we talk, think and act right now is the combination of our past added together"

mao dili nako magwonder na mokalit lng ka ug kanta kusog kaau feel na feel pa jud ang song :D

pinoytravelpod said...

Nice jigs, bisaya version sa otso..nalingaw ko basa ug lituk sa lalum na bisaya ba.

"Unta kamo lamdagan og kanunay giyahan sa labaw nga Makagagahum og unta kamo mag pabilin nga maayo og limpyo ang kasing-kasing."

--makahilak man sab ta ug thumbtacks ani uie! hahhaha--

Gihuman nimu ang kolehiyo ug pito (7) katuig? nadatu jud tung iskwelahan ninyo ba kay kapila ka nag-enroll hehhehe..

jigs said...

@Lemon - allergy ric basta isa ra ka shot. ahahaha wala man noon ko napangos kay sagbot man ang dalan. lapok lng noon. ahaha salamat!

@ronald - dugay ra naihaw nald perti gani nakog kaon. :D pwede sab ko muapil kay hapit2 ra man mig nawong ni bogoy

@Aice - salamat kay nakatawa ka. ahaha

@molit - pop corn nasad! salamat molit. ehehe lagi gusto jud nako mo kanta ba.

@darlyn - oi english nasad, nose bleed napod ko. anyways thanks for the qoute. now i know... ahahaha

@mich - mas grabe nang imo mich kay thumbtaks na jud. kakuyaw!
salamat mich. mao lagi dugay pod ko nag eskul oi! wala man noon sila nadato kay wala man nako nabayran tanan! wahaha

jacob said...

oi paxenxa kana akong amigo...kay karon lang ko nakadalit ning, jutayng busy ang ubos nimong higala...sige mag himo pud ko niining Otso ...

vaLe said...

bow jud ko sa imong binisaya bah..dugay gud ko mahuman og litos. hahaha! ayos! kasabot man sad ko gamay...padaun sa pag uswAg! hawod man pud diay ka mag english jigs. two thumbs UP! *wink

Chai said...

ocho2x. hahayz...wah ko kasabot sa akong gibati paghuman basa ani ba. mura kog kahilakon sa imong gidangat og murag gusto pud nako magligidligid og kinatawa. unsa may angay buhaton ani? atay!

pito diay ka tuig imong kontrata sa skwelahan noh? kugihan pud ka noh?

cge hantud sa sunod napud nakong bisita.

Betamerica said...

kataw-anan tanan pero didto lng ko na undang pag-ingun nimu na midagan ka ug pagka school president..wahahhhahah...unsa nakaon nmu?? waaaaa...

woi tabangi ko promote sa betamerica.. hahaha

jigs said...

@jacob - oi atangan nako na cov! ayus salamat. ehehe yaw ug luya2 dira.

@vale - hehe lagi maayo unta kung ayus pod ko mo ininglish pero dili jud ko maayo anang mga butanga. ahaha salamat sa pag bisita ayus!

@Hi!! This is Chai... diay ba chai. ehehe maayo kung ingun ana. lagi dugay kaayo kog iniskwelahay tabang!

@Betamerica - ahaha isa ray tambag nako biang padayon sa pag spam mo sikat ra lagi ka ana.

Betamerica said...

i tag ko...betamerica

ice9web said...

congrats pr 3 na diay ka (^_^) galing galing mo talaga (^_^)

jigs said...

@Betamerica wahaha ayus pod ko biang pero bawalang mga sugarol dri ehehe. joke lng. next time biang i tag tika. :D


@ Aice Nice Concepts - salamat aice, chamba lng na oi. eheheh glitch ba sa google?

Anonymous said...

lingaw. dili pud ko hawud mu basketbol. Maayo kay wala ka gikaon sa baboy. Obedient jud kaau ka kay wala nimo gibuy-an.


Salamat sa pag-agi pud sa akong payag. i link taka. :)



P.S. Maulaw ko magbisaya kay dili kaayo hawud ug lawum na bisaya. hehe.

jigs said...

@boydahon - salamat kaayo sa pag daw sa gamay kong payag. nang hinaot ko nga ikaw anaa maayong kahimtang sa tanang panahon. salamat sa pag suporta igsoon. mabuhi tang tanan! wahihi :P

Santa editorial said...

taliwala sa akong kabisi (dili presidente ha) ug sa akong nagkalandrakas nga mgaaktibidades, nakaanhi ra gayod ako sa balay ni ondoy jigs aron mosuling sa mga katikaran. bitaw dodoy murag ninghangop man gayod ang imong magbabasa sa imong mga gipanorya dinhi. na hala, padayon lamang sa imong gibati LOL ug mga ekspresyon. niagi lang ako ug salamat usab sa imong pagbisita sa akong balay.

jigs said...

@fernando salamat pod dong. :P maayo kay naka bista ka nganhi. balik-balik uroy.

Unsay Oras?

BALIK SA BALAY