Monday, October 6, 2008

gibating kakapoy

Murag dugay na gayud ang akong ulahing pagtuki. Daghan nang panghitabo sa akong palibot nga wala nako na bantayan. Aduna nay payag nga daghan na pod og na butang nga unod sa ilang pagpadayag. Apan ako nag pabilin nga nag lutaw-lutaw sa hangin. Daw gapnod sa dagat nga nag paabot sa pag hampak sa balod wala kabalo kung dis-a maanod.
Tungod ba kini nga gikapoy ako? Tungod ba kini nga naa koy mga pagsulay nga angay nakong sagubangon? O tungod kay daghan pakog angay nga pangtukion niining atong kinabuhi. Isa ray dakong pangutana. "Asa man ako paingun?" og kung maka abot man ako sa angay nga padulngan kanus-a og sa unsang paagi.

Kaninyo mga higala dako nakong pasalamat kung kamo maka hatag og tambag unsaon pag kawala sa mga kakapoy og panag-hap sa kinabuhi.
busa kaninyo ngangayo akog tabang. Ipaabot lamang sa among balay ang inyong mga donasyon.

pwede ang kwarta, bugas, noodles, tinapa, bulad, banig, trapal, habol, unlan, polding bed, tubig, tambal og bisan unsang tabang dawaton.

tawag lamang sa among Hotline o Email sa pagtuki


daghang salamat. eheheheheh starmus ginamos. :D





14 comments:

ice9web said...

bitaw daming mga pahitabo
(Y_Y) mga unexpected pa gyud noh?!
hayzzz sige lang kaya mo yan (^_^)

jacob said...

amigo kong jigs...ako pong natagamtaman ang imong gibati karon...busa katong dghan pay maitabang og sobra2 nga grasya...e wisik kanako ang sobra...e gahin sa ubos ninyong ulipon ..

maskin pud akong dawaton pero mas prefered ko og cash..ty daan..

Jobs Curator said...

uie murag lalom ni ug kahulugan imong pagtuki karon jigs ah, ok ipadala lng nako akong hinabang nga monggos isa ka supot, matud pa nila "pagkaon kuno ni sa pobre" pero ok ra na ky mga yanong tao rman pod kita ^_^

Chai said...

oi, dili lang man diay ni dala sa kakapoy jigs, dala man pud diay ni sa kapubrehon. nangayo naman intawon ka og hinabang og donasyon.

nasalanta man cguro ka og bagyo.

RoNald said...

Naunsa man ning bataa ni nganu kaha gikapoy ni. Asa kaha ni gikan atong mga niaaging adlaw.hahaha.basin ninghapit pa ka sa jokens jigs.hehehe. anyway ana bitaw na usahay bay bation tag kakapoy na murag wa ta kabalu sa direction sa atong buhaton para sa atong kinabuhi. ang pinakamaayo nimu ana siguro kay buhaton nimu kung unsa ang makapahalipay sa imu. daghan pamaagi para malipay ang usa ka tao ug usa na niaana ang pagbuhat ug maayong butang alang sa tanan ug alang sa imong kaugalingon. imong lihokon ang imong mga pangagpas sa imong kinabuhi. parehas sa gihimu ni naruto na gihigop sa iyang lawas ang natural na enerhiya sa iyang palibot aron mamahimu siyang tinuod nga sage para sa pag dugang ug kabaskog sa iyang kaugalingon. Dili lang kana jigs. daghan pud ka pwede buhaton para mubalik ang kalagsik sa imong kaugalingon. pwede ka mag ehersisyo para pirmi himsog ang imong lawas ug layo sa kakapoy ug kalaay. daghan klaseng ehersisyo karon. pwede ikaw ra isa ug pwede pud naa ka kauban. mas maayo nang naa kay kauban para mas malingaw ka. dili ka laayon. dili hawoy. mapamaulan ka kung wala kay kauaban kay dili nimu makontrol imong kaugalingon.kung naa ka kauban naa ka kaistorya na pwede nimu basehan kung kanus-a mo mag undang ug ehersisyo. basta ayaw kawad-i ug paglaom sa imong kaugalingon. daghan kaayo ka pwede mabuhat dong. samot na hilig pud ka ug computer. pwede pud na nimu na isa sa pamaagi sa pagpatay sa kalaay. pwede nimu bisitahon imong amigo na si RF. basin astig na kaayo to pvp na lang ta. o pwede pud ka magpraktis ug dota para uban ka sa amoang grupo. para makumpleto na mi ug mapildi na namu sila. ayos kau na na pamaagi.

Ug karon kay nangayo ka ug donasyon ang ako lang masulti wala ko ikahatag sa imong kay ako nanginahanglan pud anang mga butanga. kung daghan manghatag sa imong manghinaot lang pud ko na imu kung bahinan.sige di na naku taason kaayo akoang isulti. diri ra ko taman kay hapit na hapon. di na naku kaayo taason para di na kapoy basahon. kay kung taason nimu kapoy na kaayo basahon laayon na ang mga tao. basta pakiingon lang kay google na taason unta atong pr sama sa pagtuki para malipay tang tanan ug di na ta magbati ug kakapoy. cge daghang salamat jigs. ug magpasalamt pud diay ko sa conbers,dr. manny and pie calayan,avon,dencios catering,gmall of davao ug uban pa. wala lang gud gusto lang ko magpasalamat sa ilaha. para pud sikat sila gamay. sige daghang salamat na lang pud jigs nakacomment ra jud ko diri.kita lang ta sunod. dugay na ta wa nagkita. ayo2x mo pirmi tanan.

jigs said...

@Aice Nice Concepts - salamat aice. ayaw baya kalimti ang hinabang nga bugas ha. :P

@jacob oi salamat pod cov. sagdi lng kay kung managhan akong madawat nga tabang mag himo man kog grecery store nga gamay kuhaon tikag tindero

@lemon - wala gyud ko nag expect ana bay! salamat sa monggos hinaot unta dili maulanan para dili mahimong tawgi

@Hi!! This is Chai... walam man ko nasalanta og bagyo chai na kuutan ra ko sa bankerohan mao nang wala na koy nahot. salamat pod kung makahatag ka.

@RoNald - nge.

-mOlit- said...

halu jigs.. nausa naman ka amigo?.. kalooi pud oi.. donations are highly recommended - aw pataka lang ko english...waahaahh...

ana zud na jigs mo abot zud ang time na makabaton kita ug kalaai..hehe.. mao na cya ge ingun ug dawat2x lang..waah.. "WALAY SAYON SA LIFE!"..

pag amping me amigo..:d kung daghan naka donations ayaw ko kalimti hah..salamat daan...haha

jigs said...

@-mOlit- lagi sige lng gud nag padayon man gihapon ko, ayaw lng kabalaka. :D salamat sa pag duaw molit. amping pod. padad-an lng tika og tinapa kung naay sobra. ehehe

Jean said...

hi jigsz.. agi lang unta ko uie..

hmmp.. murag nag emo man ka uie..

naa pa ka dollar? palit ko.. dah.. atik lng..

ahehhe

naa koy tagged sa imo.. kng naa ka panahon bisitaha lng akong blog ha..

dakung salamat..

bilib jud ko anang imong amigo na si ronald bah..kuyaw mag tambag..hahahahah

jigs said...

atik ra gud oi. pa tsar lng gud jean. lagi taas kauang comment ni ronald mas taas pas sa akong post. ehehe salamat jean, cge akong susuihon kung unsa ka nindot na nga tag. ahaha salamat ha.

Darlyn said...

hangtod karon diay jigs wala pa natubag na imong pangutana na asa man ako paingon?

advice lng basaha ang whole chapter sa Ecclesiastes makita nimo diha ang tubag.

ingon diay si Haring Solomon nga dapat ieenjoy nato ang atoang life sa earth. kay kita lumalabay lamang.

anyways, ana jud na ang life, naay time na active kaau ta pero kung moabot ang mga problema maluya sad ta usahay. maau nlng kay naa tay mga amigo ug silingan nga motabang.
:D padaun lng sa pagkinabuhi.
kung naluya ka sa imong pagkaKristohanon ang Ginoo willing to restore the joy of your salvation.
cnxa na dili ko kastraight ug bisaya, anhon mo kay Illonga takon.

James Roy Labrador said...

unsa kaya binuhatan nimo jigs.. basi naa ka dli mao na gi buhat mao nang gi kapoy ka pag ayo .. :) ..

xlinks ta jigs pwede ?

jigs said...

@Darlyn mao lagi. maayo gani kay naa mo para mutambag. salamat pod diay kang haring solomon. ok ra oi. very body welcome man dri. mapa ilonggo o bisaya ka man.

@James Roy Labrador - oi bay i add tika sa akong link roll walay problema na. :D

James Roy Labrador said...

salamat sa pag sabot sa bago ong manunuki .. hehehe

Unsay Oras?

BALIK SA BALAY