Tuesday, October 14, 2008

Kinsay Buang?

Sa akong pag pangutana kung asa ko maka abot sa akong pag lakaw sa kalibutan naka kaplag akog usa ka dakong tubag. naa ra diay kanato kung asa kita gusto muadto og sa unsang paagi nato kini makuha. mga pangandoy nga atong ma dalit ngadto sa atong mga minahal sa kinabuhi.
apan unsaon na lng kung kita ma hisama na sa usa ka tao nga nag latagaw diri sa syudad sa Dabaw. adona ba kitay panahon nga maghinutok og mugahin sa pag huna-huna kung unsay gayuy hinungdan.

kinsay angayan mabalaka, kita o king tawhana? kinsay angayan magool? kinsay angay nga tawgon nga buang, siya ba o kitang nagpakabuta bungol sa mga nahitabo diri sa atong palibot.


sa inyong tan-aw asa kaha na siya padulong no?
sakit ba kaha iyang tiyan kay wa pay pamahaw?
naa ba kaha na siyay pamilya?
init ba kaha ang iyang tiil nga nag bag-id sa simento?
kanus-a man kaha niya maabot kung aduna siyay pangandoy?

mga pangutana og mga tubag. unsa gayud kaha?

ehehehe. :P




22 comments:

jacob said...

oi duna kay punto jigs,

kita nga mga lumulupyo diri sa syudad sa davao nagpakabuta bungol sa mga pang adlaw2 nga panghitabo,

apan nahibulong ko kay ngano kining tawhana na apil? kanunay na nko xang makit-an maglatagaw diri sa dakbayan..

Naay mga pangutana nga gusto nko ipagawas..
Unsay tawag anang fashion sa iyang sinina..mao ba ng uso karon?
Gi unsa niya iyang buhok? murag natural lng ang pagka dredlak..

Kung imo siyang tan-awon mka ibog kay murag hanas na xa sa iyang ginabuhat.. buot natong pamalandungan nga unta sama ta niining tawhana...og pangutan-a imong kaugalingon "Kinsay Buang?"

AW na unsa na mani murag wala nmn ko na mao, nagpataka lng mn ko og storya..unya mao rato kay mag Mouse Hunt sako...hihihi

RoNald said...

Bitaw noh naa pud punto ang atong amigo nga si jigs. kay ang usa ka tao nga wala sa tarong nga panghunahuna murag dili jud apektado sa krisis,sa kagutom,sa kaguol,sa kalisod,sa kurapsyon ug sa bisan unsang butang nga angayan natong kahadlokan ug bantayan sa matag adlaw. Kung buot natong hunahunaon kita man diay ang daghang problema aning kalibutana. kita ang naglisod,kita ang nanginahanglan ug kadasig para atubangon ang mga kalisod nga atong natagamtaman sa atong kinabuhi. Apan siguro mao pud na ang nagpakita ug ebidensiya sa ginatawag nato na "rules of reciprocity". Kung kinsa katong naay maayong pahimutang siya pud katong naay dakong resposibilidad sa kinaiyahan ug sa tibook kalibutan. Mao man pud kana ang tema sa usa ka pelikula nga ginatawag na "Damang kang tawhana ka!" sa ingles ("spiderman"). Matud pa didto sa pelikula na "sa dakong gahom naa pud nagauban ang dakong responsibilidad". bitaw tama pud bitaw. Kung kinsa katong naa sa maayong panghunahuna,maayong panglawas,maayong abilidad ug gahom siya katong atubangon sa mga problema nga sakto para matestinga iyang kahawd sa iyang pagkatao. Mao ra pud siguro na sa usa ka tao na wala sa maayong pang-isip. Kung unsa kagamay sa iyang mahimu diha ra pud kagamay ang iyang problema na atubangon. Wala ta kabalu kung naa siya pamilya apan sa iyang kaugalingon di na man pud niya kaya pang hunahunaon ang iyang pamilya kay bisan iyang kaugalingon di na niya makaya pang hunahunaon. Subo kayo kung atong hunahunaon ang kamatuoran sa kinabuhi. apan kini tanan ang matuod mao atong kining atubangon ug dili ta mawalaan ug paglaom sama sa tao nga naa sa piktyur. siya padayon sa paglakaw ug pagatubang sa iyang resposibilidad sa iyang kaugalingon. sama sa mga kahayupan nga naningkamot manginabuhi bisan sa kakulang sa ilang abilidad. sama sa kahoy nga padayon na nagtubo bisan wala sila abilidad sa paglihok ug pagpangita ug pagkaon. Apan kita kay tao man ug naay igong panghuna-huna para atubangon ang kalisod,di kita mawal-an ug paglaom ug kita padayon sa pagkamatinud-anon ug padayon sa atong pagtuo nga kita usa ka suluguon sa ginoo.

Para kay Jigs kini usa ka maayong pahinumdum alang sa tanan. Maayo ning imu gisulat ug gipadayag diri sa imong blog. tama pud imong mga pangutana na angayang hinuktukan sa adlaw-adlaw. salamat kaayo ug diri ra mi tanan.

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
pinoytravelpod said...

Ang nagpicture cguro ang angayan na tawagun ug buang hehhehe joke lng to siya kay kabalu ko kinsa nag picture ani nyahhaha..

Abi naku aku ang una ngpost ug comment diri pero cge lng patas-an gihapun aku ang pgcomment diri..

Ang angay tawagun ug buang kay katung mga walay pulos sa kalibutan.

Cge'g latagaw sa dalan nga walay hinungdan,kung baga huot2x lng sa earth. Ang katung naa sa picture ngcge tu xa ug lakaw-lakaw pero naay pulos ang iyang ginabuhat. Syempre nangita jud ko siya ug pagkaun.hahhaha Mau na dapat dili tu xa ginakatw-an inig makit an ninyo kay luoy pud ug basig sa sunod kamo na ang buang..

Grabe makapost ug comment ba, pirting taasa, pildi jud ko nyahahahha

-mOlit- said...

hala ka oi.. maka hinuktok man sad ta aneh oi..hmmm... kinsa kahay er-ang (buang) nano man zud na everytime mo visit ko diri maka hilak zud ko bah.. maski unsa nlang ako mahilak - popcorn, dugo, lansang ..waaaahhh...

na-a zud kay point jigs.. kinsa kaha ang tinoon na buang.??..hala kinsa kaya!.weeehh..

agi lang ko jigs.. ug nag samok2x us ng sulti " tanan na panghitabo dinhi sa atong kalibutan na-ay maayong rason.."..toinks...

amping amigo..atik lang neh ako para taas pud comment ky graveh ang mga comment diri ka tagas..hehe..

tge na vye!

James Roy Labrador said...

ambot lang kaha kinsa kaya kita o siya ? wala puds ko kabalo jigs ..storyahun na alng kaya na nimo sya .. dli man maka balo ang isa ka tao kung dli niya pangutan kung unsa gi bati niya .. kay dli man ta psychic .. :) pinaka ma ayo ani kay pangutan on nimo cya harap harapan para makahibalo ta kung unsa gyuds ang iyaha gi bati .. :)

ka bute said...

haha. ang kulit ng picture ;) ano nga pala ung PR? curious lang. di ko na-gets eh. ;) link kita. :)

jigs said...

@jacob mao gyud cov uyon ko sa imong gipang sulti pero una pa murag nalibog ko da. unsa diay? ahaha nice one cov

@ronald grabe pod nimo kataas mo comment nald oi mas taas pa man kung sumpayon ang 2 nako ka mga posts.
ganahan kayo ko sa imong gipangsulti labina sa "damang kang tawhana ka"in short spiderman. ahahaha

@Michelle Grace Toledo - may gani dili ako ang nagkodak ana. kay mahimo na unta kung buang. ahahha mao jud miche tama pod ka.

@Molit -grabe na jud na molit ba. tungod sa kadaghan nimog mahilak unsa na kaha imong muta. basin aspalto na. ahahaha.
salamat kayo sa imong pag duaw.

@James Roy Labrador - gi try man nakog pangutana siya james pero murag lisod man siya storyahon oi. strikto man sa personal. sa tv pakawaykaway pa. ahaha lamat james.

@ka bute Wow! welcome Idol. salamat at naka rating ka dto sa blog ko. sensya kana at bisaya ang blog ko medyo mahiya ako sau. pero eto kc ang concept nang blog ko. every post in here is written using Visayan language as my medium.
ehehe
about sa page rank. yang ang votes na natanggap mo from other related sites para sau. in short it is Google's algorithm to determin your pages impression and saying na marami kang votes or sikat kana! kaya congrats! ahahaha
salamat pala sa pag visit sa akin. and maraming salamat sa pag link sa akin.

Jobs Curator said...

usa lng akong masulti ani kundi "nice shot! awesome angle!" "keep up the good work!" hehe. tsk tsk mkahinuktok jud diay tinuod maghuna huna ug tubag aning pangutanaha da kng kinsay buang. pa imbistigahan nato ni para mahibal.an jud kinsay buang hehehe ^_^

ice9web said...

bitaw noh kinsa kaha na siya?
ako pud wala kabalo

Unknown said...

Ang ako ra masulti.

DILI KO BUANG!..

daghan sab ingon ana nganhi sa Cebu bai.

http://www.dahonglaya.com

Jean said...

2 thumbs up jigs! bilib na jud ko sa imo bah..updated kay ka sa mga latest info.. ahehhehe nalingaw ko basa basa dire kay ang mga butang na ako lang gina ignore importante pud diay.. ahayz..

pero suggest lang unta ko bah..

tagae ra gud ug award si ronald kay murag sya jud permi naay pinaka taas na comment sa imong blog.. mao na gina ingon nga isa sad sya sa imong mga "fan" heheheh

kani pud si jacob.. abtik kaayo sa mga balita/.. murag halos permi sya una kng mag comment..

utro pud ni c micth permi present sa comment.. mao ng naga sige ko balik-balik dire kay malingaw ko sa ilang mga comment.. hehehe

salamat sa inyo.. dgahn ko natun-on.. ahehehe..

lit, kinsa kaha ang buang noh? mas maayo guro kng ato ning balik-balikan blog ni jigs.. kay basin soon makapost na sya about sa tinood na buang,,ahhehehe


mga blogmates, ato nlng ng pasagdan ang tao nga nagalatagaw permi dire sa dakbayan sa daBaw ha kay nangita pud na sya way arun mabuhi with peaceful life.. sama gud sa atoa ngita sad way arun mabuhi.. aehhehehe

hahayz..senysa na jigs... nagpataka na pud ko yaw-yaw.. trying hard na kay ko ug binisaya bah.. heheh

lamat usab sa imong gi post.. naka smile pud ko gamay..:P

Chai said...

una sa tanan, pansin lang nako nga nauso ang pataasay og comment diri sa imong blog jigs. unsay problema nimo nald?hehe.joke lang.lupigon man ang tag iya ani nga blog.

pansin lang pud nako ni molit,cge lang hilal. atangan gyud nah nako iyang hilak diri permi nga blog ky basin diay, kwarta na sa sunod ang iyang ihilak.

bitaw jigs noh? kinsa gyud kaha ang tinuod nga buang? wala kaha diri sa mga nag comment?

mwuahahahaha!! atik lang. migo ta ninyo

Darlyn said...

kung nauso man ang patas anay ug comment... akoang sad gipauso ang maulahi sa comment.. :D

bitaw jigs naay mga situation diri sa davao na kung dili tutukan murag natural nlng nga nahitabo ug kung wala nimo gin gituki kining mga butanga hangtod karon wala nako narealized na dapat pud diay bigyan pansin ang mga buang.

Dili ko buang mao nga gamay lng akoang nahibal an aning topic nimo ug ala kaau ko mashare. pero pasalamat lng sad ko kay sa cge nako ug bisita ug comment sa imong blog wala pa man noon ko nabuang...

cge padaun lng sa pagtan aw sa atoang palibot diri sa davao.. kay unsaon kay bisag imo kining iblog aron unta naay aksyon, wala man sad me mahimo kay pobre man lng sa me dili me kaafford na magsupport anang buang aron patambalan, wala sad me kwarta aron ipainvestigate kini nga kso, wala sad me kaila sa mga paryente aning tawhana ni. in short hangtod comment lng jud tawon amoang mahimo.
pacenxa na.. tao lamang po, jejejej..

ikaw jigs kaagi pa ka ug buang? yaw kaulaw madawat man japun namo na if ever ing ana ka?

Salamat sa imong post ug blog kay makatuon ko ug bisaya.. lisud sad diay ning bisaya no.

Lover Boy and Girl said...

Grabe! Daghan kaayog buang sa Pinas. Mao na ang isa sa resulta sa kapubrihon ug sa kahangol sa ubang tao sa gobyerno. Cool article and pic!

jigs said...

@Lemon maayo - kay mao nan ang imong nasulti ric! salamat!

@Aice Nice Concepts - sige lng aice kay ako na siyang pangutan-on

@morbid - ahaha abi nako muangkon ka bai! maayo kay dili ka buang. ahahaha

@Jean - salamat kaayo. mao lagi sunod mag hatag kog isa ka supot nga bugas og uban pang maayohon para sa mga manukiay nako diti. daghan kaayong salamat sa inyo.ayaw og sensya2 dra kay welcome ang tanan diri.

@ Hi!! This is Chai... - mao gyud basin naa ra sa atoa diri ang buang ba. ahahaha. mo bitaw tag-as kayo silag comment. pordoy kog tubag. ehehee.

@Darlyn ahaha dili man ikaw ang ulahi darl naa pay ni comment oh. ahahah simbako wala pa jud ko niagi pag kabuang kung mahitabo man galing na. ayaw kamog kahadlok nga gaposon ko ha. ahaha simbako uroy.

@The Blogger - oi salamat sa pag bisita. welcome ka dri sa pagtuki! isa ka dakong palakpak para sa imo! ahahahaha.
balik2 lang migo!

Anonymous said...

ang angayan tawagon ug buang ay kadtong mga tawo na nagpakadatu gamit ang kwarta na dili ilaha.

ang angayan tawagon ug buang ay kadtong mga tawo na nagpakabuta bungol sa korupsyon na mipalibot kaniya.


P.S. kanunay pud nko makit-an ning tawo naglakaw lakaw sa dalan. :)

jigs said...

@boydahon - oi salamat kaayo sa imong gipa-ambit bay. mao lagi daghan gyud buang nga mga tao sa atong nasod og palibot. sayang lng ang gahom og kaalam nga ilang gikuptan.

zedeMichra said...

ang ako lang masulti noh..

kung buang na xa ngano naa mana xa sa dalan naglatagaw? diba ang buang naa sulod sa mental hospital? ngano wala xa gisulod didto kay tungod naayo na xa? hala ka oi!

grabe na jud ang panahon karon, nag global warming na.

bisag unsa na lay i pang post sa blog, pati buang gi post na. hay ako lang nga dili ta mahimong buang ani kung wala na tay mahuna-hunaan nga i post.

basig sunod naa na pod mag post bahin sa humigas.

mao lang ug salamat.

pchi said...

@jigs

nagkadaghan na baya sila

tungod siguro sa kalisud sa panahon no, sa sobraan ka depressed kay gibiyaan sa asawa ug unsa pa

kabalo ka sa manila, mas daghan pa jud ug in-ana

makabuak sa kasing-kasing na maglantaw sa ila

oi, btw, way labot sa topic:
ex-links ta

jigs said...

@ pchi oi salamat sa imong higayon nga naka duaw ka dri sa akong payag. nanghinaot ko magpadayon ang imong pag padayag.
kung x links and imong gusto maayo na cge ingun lng tika. ehehe

james said...

d mana xa buang, pamati lang d managad hahaha satinood hadlok ko nya
mo likay ko daan hahaha ako ang buang hahahaha.. aztig iyang sanina pang anime jud!!

Unsay Oras?

BALIK SA BALAY