Tuesday, October 28, 2008

Nanimahong Cebu


Hasta nakong ambak sa pag ka kita nako sa tao nga nagtrabaho sa LBC. Kay kabalo ko nga iyang dala mao ang akong T-Shirt nga gikan sa Cebu. Dako akong kalipay nga wala gayud ko gipakyas sa akong mga amigo sa CBS (Cebu Bloggers Society) sa akong hangyo nga maka soot niining ilang ayus og perte ka maayo nga pagka disenyo nga t-shirt.
Nag pasalamat ko kay Clarence (CLADO of dahong laya) og kay Xerxes Obnoxious Queer nga maoy nahimong hinungdan nga ako naka soot sa maong bisti.
gamay'ng estorya kung giunsa nako pagkakuha sa maong t-shirt.
dugay na kami nagkahimamat ni Clado sa internet og kay tungod lagi niining gitawag namo og blog. Og sa akong pagkasayod nga aduna silay buhaton nga t-shirt alang sa ilang panag-tapok sa CBS na interesado ko sa ilang shirts kay hastang ayusa man. Og ako siyang giparaygan nga padadhan mi og shirt unya mo bayad lng mi pinaagi sa pag padala og kwarta sa bangko. Bisan tood nagkalisod kay wa lagi sapi nag order mi sa shirt og gi tihik pa gani kini kay karon pa lagi sukad ma testing og padala. gihimo gyud nako ang tanan. aron lamang matuman ang gamayng pangandoy. :p . Gi-estorya namo si X nga mao ang nag kupot sa katungdanan sa maong bisti og nisugot siya sa walay pagduha-duha. og karong adlawa (10/29/08) na dawat na nako ang akong gihulat.

Duha ra mi ni Jacob ang naka sul-ob sa T-SHIRT nga gikan sa CEBU. ahahaha pasensyahe na lng daan among posing kay murag wa pa may pamahaw og pani-udto.







Busa sa inyo nga mga buotang tawo sa Cebu DAGHANG SALAMAT! padayon sa pag-uswag!
kung kamo gusto pod maka baton og POWERS! ay tshirt diay.

Estoryaha lng akong amigo nga si CLADO (ym- clarence_mongado) og Xerxes (noxerl) og dil ba kaya pangutan-a ko sa mga detalye. salamat!

20 comments:

Unknown said...

payteeer!
hehehe

http://www.dahonglaya.com

jigs said...

salamat bay ayus kaayo ang t-shirt. \m/

The Love Guru said...

Wow! Ug-gimodel daun and shirt sa Sugbu! hehehe... Nice one!

X of Obnoxiousqueer.com

Jobs Curator said...

what a t-shirt! awesome design with brilliant colors hehehe.

Cebu Blogger said...

wow! ayusa da! aheheheh

jigs said...

yes salamat sa mga taga CEBU I have a nice shirt to wear. :P if you got it then flaunt it! wahahaha

Unknown said...

ayaw i.flaunt bai,
naa raba amu website ngnha..
wahahahha

RJ said...

Ayos ang T-shirt!

Clare Marshall said...

heheheeh...mas ayus ang mga models..nataub nila ang design ng shirt..hahaaha..peace.. :D blogger talaga ha..hehehe..bagay man..cge daan lng poh ako..hehe..tc lagi.. :D

iosy said...

Hehehe asusa gid ahh. Unta naa pud ko ana..

-mOlit- said...

pa share jigs.. hehe.. nice ang shirt.. pahiram ..waaahhhh

jigs said...

kung gusto ninyo og shirt nga inung ani, kontaka lng ninyo ang mga tao nga nag paluyo sa maong shirt. c Clado og si X. bisita lng ilahang mga website nga anaa sa maong post. :D salamat sa inyoha.

faye said...

ganda ng shirt mo..
and ang sarap ng chicken ditong umiikot ikot before mag leave ng comment hehehe

ice9web said...

congrats! (^_^) sayang wala man mi MBS2 t-shirt

Rein Valdez said...

kaayu gid sang emu tshirt bah. :)

Bag ohanon nga blogger halin sa Capiz...

Good Luck Bloggers. :)

RoNald said...

"Kini ang akong suliran"

daku kau akong kasubo nga wala ko nakasuot aning klase sa karsunis. nakadungog ko nga kaning sinina na ni ginapasuot lang sa mga banggiitang bloggerista sa tibuok kalibutan.wa ko kasabot sa akong gibati nga duha diay sa akong mga amigo naapil sa maayong pundok sa mga tao nga nagsuot pud aning nga karsunis gikan sa cebu. kahilakon kau ko sa akong pagkadungog ug pagkakita aning nga karsunisa kay sa akong tan-aw ganahan kau ko aning ilang gisuot diri. busa ako jud gihandom nga matagamtaman naku sa ako panit ang kalami sa paminaw sa pagsuot aning matang nga sinina.

sa karon nagakurog ko sa katugnaw kay ako usa sa mga wala gi swerte para musuot ani nga sinina. dala pud sa katugnaw sa panahon nanglimbawt ako balhibo kada gabii sa katugnaw ug ako nagahinuktok nganu wala man ni naakua na gwapo man pud kung tawo sama aning akong mga amigo. (wahaha). di na ikalimod na pero natingala lang jud ko ug daku akong pagbasol na wala ko naapil sa dakong pundok sa mga gwapo ug gwapang mga tao nga nagsuot ani nga tshirt.pirting tulo sa akong luha sa pagkakita aning nga post kay ako wala naapil sa piktyur para ipakita sa tibuok kalibutan na usa pud ko sa mga cebu bloggers. sa dihang nagsugat na akong luha ug akong sipon nahunahunaan naku nga siguro muabot lang gihapon ang panahon na ako usab makaangkon niining klase nga karsunis. ang maayo lang naku nga himuon kay maghulat kay ang grasya basin naghinay2x pa ug dagan. nigaan akong paminaw paghuman naku ug trapo sa duha ka parat nga klase sa tubig nga nagsugat sa akong simod. ug dinhi natapos akong suliran.

palihog tambagi ko ninyo kung naa mo dugang pang tambag. daghang salamat ug gigutom pa ko. gamay ra amo pagkaon ganina paniudto da. nashort man.

jigs said...

oi kadaghan ba diay naka angay sa akong shirt. ehehehe salamat sa inyong pag duaw diri. balik-balik ha?

@ ronald - ayaw hilak nald. :P

Unknown said...

whaaha hi jigs...kani d.i imung payag...noh?..my pka naa nkay tshrt..hhahahaa..fashion model kaau uie....nyahahaha XD

Miong said...

bai jigs, kongrats naangkon na nimo ang maong sampong sa lawas. murag naai hugonhugon nga magbuhat mi ug beste aron itumong sa Sinulog karong enero. wala pa mi kabuhat sa design pero atang atang lang ta. lamat.

jigs said...

@Miong - salamat sa pag duaw diri bai! kana murag ayus na paminawon da! ehehehe cge bai ako nang atngan. salamat daan.

Unsay Oras?

BALIK SA BALAY