Tuesday, July 15, 2008

genius ko

Kabalo ba mo kung kinsa tong mga "Genius" og mga Brayt sa eskwelahan? aw, kung wa pa akong igahin sa inyo akong dyutayng pagtuki. Niadtong sa nag eskwela pa ko, aduna koy natuki og nabansay-bansay. mao kini ang duha ka klase sa estudyante and mga braty og mga genuis. ang mga brayt nga estudyante mao tong mga nag baton og kaalam tungod kay sila kompleto sa gamit pang-eskwela sama sa nutbok, bolpen, libro, papel, og halos tanan nga requirements komlpeto sila ug mag sige silag basa sa mga lesson ni ma'am og sir. kung dili gani sa library naa sila sa blay para mag-himo og assigment. kakuyaw jud ning mga brayt nato nga mga estudyante no? mao kini maayong ihimplo sa atong kumyonidad. Og ang ikaduha nga klase sa mga estudyante ang mga "Genius" (ehem) murag naapil ko niining mga klase sa estudyante. mao kini ang mga dili mag dalag nutbok. dili mag dalag calculator, dili mag take notes, dili maminaw sa maestra usahay ra musulod sa klase unya mangupya pod panagsa ug magpunayg ngisi bisan walay kataw-anan. unya mag mantener lang og grado nga tres. hahays, lisod ning genius ta.
apan sa akong pagka genius naka human ra man pud ko. salamat sa akong mga klasmeyt og tetser nga nisabot sa akong pagka genius. unya kamo unsa man? :p

10 comments:

Princess Cinderella said...

aw murag mao mani ato-a topic kaganiha dong...aw member d i kah sa pag ka genius???maayo pa ka ako wala sa choices..hahaha..maayo naka graduate kah, g prove gyud nimo imong pag ka genius....naa kay wala na butang isa baya sa ilhanan na genius naga dala ug kodigs diba Jacob?...hahaha

RoNald said...

Ang pagka "genius" daw bay kay naa daw na variety of forms. mathematical genius, literary genius, artistic genius etc. Ikaw bay asa man ka na belong? In my humble opinion ikaw ang genius sa tanan genius. Genius sa mga pagtuki. tsk3x. cge niagi ra ko gisugo pa ko mangibot ug katsubong kay makagenius daw na. -_^

jigs said...

aw o genius ko oi. oi, naay mga genius diri ah. ako nald murag sa kabuang ra man ko na genius.
kinihanglan pa nakog exercise sa akong pagka genius para sa ubang feilds "you know". hehehe salamat

heartlesslover said...

nagsunggo akong ilong ug binasa jigs! hehehe. nice blog!!!

Chai said...

aw, the way nimo pagdescribe ang genius, motoo gyud ko nga genius ka.:-P

jacob said...

AKO PUD! genius kO!

mao mao ra baya ta jigs! wahahaha

psstt aubrey wala ko naka dala og

kodigs uie...mangopya lng

nuon..wahaha

@ronald...

nald inig mabuhat na ninyo ang

finished product sa katsubong..

tagae ko...wahahaha

jigs said...

nyhahaha. ubay-ubay sab diay ang mga genius diri no.

Darlyn said...

unta magtukod mo ug org sa mga genuis aron naa mo uniform ug nominate diay nako si jigs as president vice si jacob unya si ronald adviser lng....


padaun sa paglambo mga genius murag gikaluy - an lng mo karon..

Jean said...

salute jud ko sa imo! Tama jud imong pagka describe sa Genius.. ahays... nosebleed man ko ani ko..

instead na "wala" gihimo nimong "wa" wahehehe shortcut..peace! joke lng..

tnx sa pagbisita sa akong blog..

Jobs Curator said...

AKO POD! pero half genius lng ky nagadala man ko ug ballpen, notebook, ug papel usahay mangau lng sa katapad. Pag abot sa exam genius mi tanan ky magkasinabot mi tibuok klac kinopyahanay hahaha ^_^ genius rules! \m/

Unsay Oras?

BALIK SA BALAY