Monday, July 28, 2008

trivia

ganahan ko og mga trivia kay maka lingaw man unya maka dugang pod nig kaalam sa atoa busa nangita kog mga maayohon og gikaloy-an man pod kay nakakaplag koy dyotay. busa mao ni ang mga triva. (unsa kahay bisaya sa trivia no?)

1. dili mahimong tilapan ang imong siko.
(lisod baya)
2. ang mga alibangbang makatilaw pina agi sa ilang mga tiil.
(naa sigoroy dila iyang tiil no..)
3. ang tingug kuno sa pato dili mo "echo".
(hinay man gud)
4. ang elepante mao ray mananap nga dili maka-ambak.
(nganong muambak man pod siya)
5. ang baka mamahimong mo saka sa hagdanan apan dili na xa maka naog.
(naanad sigoro nig elevator)
6. ang mga babaye doble ka kusgon mo pitok2 sa ilang mata kesa nga lalake.
(murag beautiful eyes ni)
7. ang mga kuhol kuno maka tolog daw sa sulod sa 3 ka tuig.
(unsa kaha kadako ang muta niya inig mata no)
8. ang electric chair naimbento sa usa ka dentista.
(pakurintihan cguro niya ang mga mag paibot og ngipon)
9. mas nauna pagka imbento ang lighter kaysa posporo.
(oi kakuyaw)
10. ang mga buwaya dili maka balo mupagawas sa ilang dila.
(bleh..)
11. gi istema nga sa imong tibook kinabuhi usa ka tuig igahin nimo sa pag pangita sa mga butang nga imong nawala. (mao jud sayang man gud)
12. ang mga intsik daw maoy naka una sa pag pangilo gamit ang toilet paper.
(unas man sa mga pilipino tingali)
13. mani ang premerang putahi sa paghimo sa denamita.
(oi muboto diay ang mani)
14. kung maka utot ka nga way undang sulod sa unom ka tuig og siyam ka bulan, mamahimo kining maka tupong sa gikosgon sa atomic bomb.
(maygani panagsa ra ta mangutot)
15. mga traynta minotos usa muundang ang kalami nga mabati sa usa ka baboy kung makipag sex siya.
(kahayahay)
16. mamahimong mabuhi ang ok-ok sulod sa siyam ka adlaw nga walay ulo.
(mamatay na lng siya sa kagutom)
17. ang bayang-bayang (praying mantis)dili maka padaghan kung wala siyay ulo.
(putlon sa daw ang ulo sa lalaki usa sila ka sex,unsaon na lng)
18. ang pulgas maka ambak 350 ka doble sa iyang katas-on sa lawas.
(oi bantog ra)
19. ang starfish daw walay utok.
(maayo pa ang bulinaw)
20. ang ihi sa iring kay musiga sa ngit-ngit.
(ang sa iro kay mahimo man daw nga kaupas)
21. og ang tanang naka basa niining triviaha 75% ang ni sulay pag tilap sa ilang siko.
(hehehe :d)


basin kamo naa poy maayo nga trivia i paambit lng pod.
og mao ra tong akong ikagahin sa pagka karon. unta nakahatag kinig gamayng kaalam kaninyo.

17 comments:

jacob said...

Ahohohoi!

ka kuyaw sa mga trivia niini...

pero ang uban nka balo nmn ko ana..wide mn gud ang range sa akong knowledge wahahaha...

kuyawa noh mo siga diay ihi sa iring amazing lagi..

unya ang baboy 30 minutes usa maundang ang kalami nga gibati after mag sex...gusto nko mahimong baboy da! ahahaha

jigs said...

mao jud lami siguro mahimong baboy bantog ra daghan ganahan sa ila.

RoNald said...

ayusa sa imu post jigs oi daghan ta mahibal-an. dugay na ko niing kalibutana wa jud ko kabalu ani ba kung wa ka nagsulti jigs.hahaha. Cguro kanang relo nga musiga sa ngit2x binuhat pud tingali na noh gikan sa ihi sa iring?#-o.ayos ah!

jigs said...

aw ako pod daghan ko wala nahibal-an sa una mao nang magita pa kog daghan nga trivia. basin pod naay ihi sa iring ang ubang relo. :-?

Clare Marshall said...

haahahah...dili man ako kasulti...lol
juz dropping by...hehehe..mka nosebleed man blog mo..is this for bisaya only?..hahaha...dapat may translator ako..pwede pa translate ng trivia?..kahit sa tagalog...hahaha

Anonymous said...

labot ko sa 25% jigs! nyahaha

astig jud kau bah..

jigs said...

@armcay oo kahit ano pwede, ask ka lng sa akin i translate for you. thanks for the visit. (nag english ko da for the perst taym)

@pricessarz ni sulay pod kag tilap sa imong siko? hehehe. wala ka kaabot no? hehehe

ice9web said...

wow wa ko kasabot (^_^) pwede pa translate sa english wahahah joke lang po

bitaw daghan ko additional knowledge aning post nimo bah bisan naglisod gyud ko basa (^_^) nakasabot pud

jigs said...

@ice sige lng kay puhon mag himo kog english version sa pagtuki. mmmmm unsa kahay english sa pagtuki no? the tackling of things. heehehe naunsa naman ko oi

dumzK said...

galawgawa!daghang salamat sa imong natuki jigz..nadugangan na usab ang qng brayt og kaalaman sa manag-lailaing butang...gamay nlng bya ni aqng brayt..ngita pag lain..hehehe

Jean said...

nyahahaha dghan jud ka alam jigs noh? hmm amazing kaayo..salamat sa imong post nakabalo hinoon ko :P

aws..pareha diay mo ni jacob gustong mahimong baboy? hala yaw sad uie.. unsaon nlng if mahimo mong baboy wala nay mag post ana... meaning dili na ko makabalo unsa ang latest.. wahehehe


amping permi ha arun makahatag ka og dugang knowledge sa uban pa.. hehehe :D

jigs said...

@domar uu mar puhon mag post pa kog maka brayt sa atong tanan.

@jean hehehe. lingaw mahimong baboy no. wahahaha kaw pod amping kanunay. ayo2.

lamat sa inyong tanan

Chai said...

jigs.... me pa imong trivia noh? umani ng maraming parangal.hahaha. samantalang c ehem, hehe.

pero cge lang,,,migo man. hmf!!

hehe. nice bloooooooggg-gadag

jigs said...

@chai heheehe. ganahan man gud silag trivia nga bisya kay bag-o pa sa paminaw. salamat chai ayaw og panglood oi.

bevs said...

Nyahahahha! nalingaw ko sa imong post jigs, haha pirti jud imong kabuang bah..nice post, very informative..hehe Ipadayon ang imong talento sa pagtuki sa mga butang nga mahinungdanon og makapasadya sa uban! wink! ^_^ hehehe

Mae said...

hala uy, giganahan man cla tanan jigs, wa nkoy madugang pa. nyahahha..

Padayon sa pag-uswag!

paul said...

ka tsada sa mga trivia..hahhaha

Unsay Oras?

BALIK SA BALAY