Thursday, August 7, 2008

Bata sa Dalan


Ganahan ba mog mga bata? ako ganahan sab mao nang nangulikta ko og mga hulagway nila pina-agi sa suroy-suory sa dalan sa internet. og ubay-ubay pod ang akong nakit-an. ang mga bata gitago na lng nako ang ilang pangalan aron sila ma protektahan sa kadautan.
mga kabataaang Pilipino mao ba ni ang atong kaugmaon?
ang sumosunod sa atong yutang natawhan?


maayong bata hilig ug eskwela (murag isogon man ning bataa)



artistahin kuno (ok kaayo og tupi)


ahhhhh kalami.... (maka patuyok sa panan-aw)


sakit man akong tiil oi (panghatag pod mog tsinilas oi)

mag pa piktyur ka? (walay film kuno)

hala! hapit nakuha ang iyang kuan oh (walay brief)


gutom na dyud kaayo? (unsa kahay sud-an?)

asa naman akong ka lab team oi (piolo?)


ako ba imong gipangita? (angel?)



lalom ang gihuna-huna (basig wala pa ni pamahaw)

alanganin ang ngisi (mura mag nahadlok)

ako daw ni (murag layo ra man)

mga batang pinoy atong bag-uhon ang atong gubyerno. mabuhi tang tanan!

Plz VOTE Arangkagana Pilipinas @ MDS Music Awards for the Best Raggae Artist.. MIX MDSRAGGA C, Send to 2299 . RESPECT!!
ARANG KAGANA


16 comments:

ice9web said...

wow bantay bata man ka ani dong oi (^_^) pag sure ha kay nah dili na ni mob wars bah blog wars na gyud (^_^)

nice post jig

jacob said...

hmmm nyati ra!

hahahah...katawanan..pero kung buot huna huna-on kadaghanan sa atong mga kabataan karon mas naglisod na gyud..

it only shows nga ang atong gobyerno wala pa kaayo na himo para ma sulosyonan ning kapait! sa atong lungsod. tsk tsk....wa ta kabalo puhon! basig in-ana na tanan mga bata makit-an nato..simba ko lng..

Jobs Curator said...

hala ka uy! kaluoy ba ug dagway aning mga bataa. naa pay isa nwala ang kalimutaw sa kalami ug suyop ug rugby hahaha ^_^ maau ning imong pagtuki bay ky child welfare tirada, sagupa nlng na cla jigs para naa cla kaugmaon ba haha ^_^

dumzK said...

pastilan! usa kana ka hagit sa atong panggamhanan..nga bag-uhon og hatagan nila og dakung pagtagad ang atong katilingban..hilabi na ang KAUGMAON natong mga kabatan-unan..(bata pa ba ko!?..hehehe..unsa kahay ugma nga nagpaabot kanila!?..duna ba ba kaha!?..hain?..hain ang utlanan!?..hehehe

Chai said...

waahahahaha!! nalingaw ko. pero naluoy pud ko.me gani wala ta naapil dinha jigs noh?

nalingaw pud ko sa comment sa imo mga migo oh!! dili nako makaya ila speech. wahehehe

peace!!

Clare Marshall said...

tsk3!...kawawa nmn tung mga bata na tu..haaaayz...pero sana wag na dagdagan pa ng mga hindi kaya mag pundar ng pamilya..hirap2 na nga ng buhay dami pa naga engage sa pre-marital sex..kaya ayan...lobo din ang population...ahaha...sana dami maka realize netu...toinks....

nice post... Cheers! :D

-mOlit- said...

hala ka oi.. ka looi sa mga bata jigs oi...:((... pasalamat nalang pud ta gamay kay wa ta na apil diha.. pero super wawa zud.. tsk!..tsk...! nakahilak kung dugo jigs!..haha...

unta sa sunod na panahon dili nata makakita ug ingana na hulagway sa atong kabataan.. char!...

padayon sa pagtuki sa mga butang nga angay hinuktukan..:p

Marie Joy A. said...

nka twa ko na na lu0y! unsa bAh!
( ゚▽゚) maU imung post ( ^_^)/ pdaUn sa pgtuki.. linGAw kaU

jigs said...

@aice, wahahah c aice jud ba,wahihihi. dili oi.
@jacob, kuyaw pod diay kag pag-bansay2 cov. maayo, uyon ko saimha. hehehe
@lemon, pwede pod ric pero kung akoy musagop basin musamot ni clag kalooy.
@dumzk, hain? wa pod ko kabalo doms, heheheh ngit-ngit pa sa dapit nga mamingaw ang ilang kaugmaon. hehehe
@chai, peace pod chai. hehehe maayo kay nalingaw ka.
@eyprille, tama dapay di tayo mag engage sa premarital sex. kay unsaon na lng. mao nang ako wala jud ana. :p
@molit, char jud. hehehe louy pod oi, kaw daw beh. mao nang ayaw jud molit.
@bojoy, salamat sa pag suporta.

hehehe salamat sa tanan!

Unknown said...

murag kaila man ko ana imong mga artista nga gipicturan pero dili lang ko magsaba bc daghan magpa autograph sa ila..hahahha

pinoytravelpod said...

Igsoon nimu ni tanan? nyahahhaaa, bitaw luoy pud sila busa speechless ko. :-)

jigs said...

@frogstone oi kila diay ka sa ilaha bay. tsk3 murag ayus na da.
@mich aw oo igsoon nako na sila tanan
kay kita mga igsoon isip mga katawhan sa Ginoo. ahihihi

-mOlit- said...

@molit, char jud. hehehe louy pod oi, kaw daw beh. mao nang ayaw jud molit.= unsay ayaw jigs?..wahahaah... aw ni agi raku.. kay malingaw zud ko sa imong blog! Idol!..wahaah

Mae said...

uy, ayos kau imong picture tong gmay pa ka jigs. hehhe, ayos kau ang mga pic, mura jud cla ug mga true... pero unta no gwapo ug gwapa na ang mga bata sa sunod.. para mabuhay ang pinoy na jud ba. luoy sad! Pasalamat ta dli ta ing-ana tong gamay pata. Unta sa pag-abot sa panahon, wala nay bata na ing-ana.

Char!

jigs said...

@molit ayaw jud og himo og bata nga yagit ba. :D
@freeby aw abi nakog ing ani atong mga nawong atong gamay pa ta mae. ahahaha. ge lng mawala ra lagi na sila.

HartofDixie said...

Nindot kaayo imo blog jigs nahan ko kay masabtan gyud hehe.. pure bisdak!
Interesting pod ni nga post ning mga "Bata sa Dalan"
Anyway, salamat sa paglabay ug tong imong pangutana about sa sapatos.
Mao ni ang link:
http://www.footwearetc.com/Kids/Shoes/

Unsay Oras?

BALIK SA BALAY