Monday, August 18, 2008

napulo ka hinungdan

Adunay napulo ka hinungdan nganong dili angayan nga ibutang ang imong hulagway sa "internet".
kay karon daghan na gayud ang mga tao nga siaw, limbungan og huna-huna, katol og kamot, mga way mahimong lingaw, mga drug adik aw unsa ba dili diay. kana gung mandaot sa isig ka ingun kuno. busa ipakita ko kaninyo nganong dili man jud angayan nga mag butang kitag hulagway sa atong nawong diri sa gitawag natog internet. :d















unya ibutang pa ninyo ang inyong mga dagway sa internet?


9 comments:

Mae said...

Ah! astiga sa bata uy,, hehhe, nice one jigs! busa ayaw n ibutang imong hulagway dri sa net kay bc mahimo lng ka klit superman jigs! ^_^

jacob said...

hala dili nako mubutang og pics sa net...ka ngilngil bang panghitabo-a ni...tsk tsk...

gina awhag nako ang mga katawhan nga dili na mag post og mga picture ninyo sa internet ..wakokoko

ice9web said...

wahahah katawanan! (^_^) sino may gawa ng pic ikaw? hala ma BLOG WARS ka ani bah (^_^)

Jobs Curator said...

hahaha nalingaw ko sa klase2x nga itsura ni bruno este sa bata bay, angayan kaau mahimong doraemon hahaha ^_^

Chai said...

=)) wahahahahhaha!! bisag unsa nga klase angayan kaayo. hastang lingawa ani oi.

luoya ni taba oi.hahaha!! kita pa gyud kaayo sa iyang hulagway nga nagsakit ang iya buot sa ginabuhat sa iya,ahahaha

idol gyud taka jigs!

JGG said...

kahadlok diay sa? sukad kaon, dili na nako ibutang ako dagway, ako na lang lawas. wahehhe..ambot lng

Taym pa, unsa kahay resulti kung akong lawas ang ibutang sa? naa kahay mo-edit?

ambot lang!

Clare Marshall said...

haaahaha...kakatawa talaga mga posts mo...keep it up, dude!...Buti naka visit ulit ako sa blog mo...nakatulog talaga sakin...nagising ako...hahaah

btw, you've been tagged...by me of course...heeeheheh :D

pinoytravelpod said...

Hahahahhaa, grabe na ni jigs..gisundug pud unta nila si MAJIMBO, bagay jud kaau tu xa ba..hahahhaha
Kani tanawa ni basi kaila mo ani.
http://creativeimaginations.net78.net/1_449151753l.jpg

ka bute said...

hahaha.. sumaket ang tyan ko. pinaka-astig ung huli. hahahaha.

Unsay Oras?

BALIK SA BALAY