Wednesday, August 27, 2008

ikaw ra gayud

inday ihalad ko kanimo kining akong pagbati
nga dili lawasnong kainam og kinatawong kainit.
kundili tiunay nga gugma alang kanimo.

akong kab-uton ang bulan og mga bitoon
og ihalad ko kanimo taliwala sa imong dughan.
ikaw ray akong panggaon hangtod
sa kataposang pitik ning akong kasing-kasing.

kay susama ka sa usa ka bulak
susama ka sa sidlak sa adlaw nga dili matukib
daw sama sa usa ka balod nga ang paghampak sa aping
sa akong kasing-kasing
nga mao ray bugtong gihulat.

taliwala sa akong mga pag paningkamot
taliwala ning tanang pangandoy
nga ikaw akong magasahan sa tanan.
ako mag pabilin ning maong paghandom
mga ikaw akong makauban hangtod sa katapusan.

busa bukikia og bulikata ang tinood kong gugma
arong imong masayran ang kamatooran
nga ikaw og ikaw ra gayud ang hinongdan ning tanan



by jigs of pagtuki

5 comments:

RoNald said...

waw gahia jud aning jigs oi. Inday man tirada. hehehe. ang makadungog ani jigs ba pati lamok na chikay tambling jud diritso ba. hahahaha.pila na nailad nimu ani na mga polong jigs?

Jobs Curator said...

haha maau kaau pagka compose ning tula nimo da, hulog jud panty sa mga inday ani hohoii hahaha. ok bay nalingaw ko sa imong composition hahaha ^_^

Unknown said...

bai, salamat sa pgcomment s ako blog, ilaloma sd ana imo post oi.

bai, adto sa intensedebate.com pra sau r mka comment imo mga readers, preha sa ako blog.. free na cya,,pra dali ra k.comment ang mga bloggers

nice blog diay, keep it up, bisaya rules!

Chai said...

Patay!! perti na guro nimong daghana nabiktima ana noh.

jigs said...

@ronald na wala jud ko anang ilad2 nald ba. grabe pod nang pati lamok oi.
@lemon nyhahah pastilan pod nang mahulog. pila ra guy tsar2.
@jercv oi salamat sa pag bisita bay. :d adto ra ko dra puhon :D
@chai wala jud chai dili gyud ko anang bikitima2. kay dautan na.
salamat

Unsay Oras?

BALIK SA BALAY